Практичне навчання

     Практичне навчання є складовою частиною освітнього процесу та ефективною формою підготовки здобувачів освіти до їх професійної діяльності.

     Мета практичного навчання – закріплення і поглиблення знань, отриманих здобувачами освіти в процесі теоретичного навчання, набуття необхідних умінь, навичок і досвіду практичної роботи з майбутньої спеціальності для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах.

     Практичне навчання здобувачів освіти передбачає безперервність та послідовність його проведення під час одержання ними кваліфікаційного рівня «фаховий молодший бакалавр».

     Основні принципи, які повинні здійснитися в процесі практичного навчання:

  • тісне поєднання практичного навчання з теоретичним;
  • безперервність і послідовність під час одержання потрібного і достатнього обсягу практичних знань та умінь відповідно до необхідних компетентностей фахового молодшого бакалавра;
  • організація практики за етапами зростання складності навчальних завдань;
  • проведення практики на базі сучасної техніки та інноваційних технологій виробництва.

       Практичне навчання здобувачів освіти проводиться на базах практик, які відповідають вимогам навчального плану з підготовки фахового молодшого бакалавра.

      З базами практики (підприємствами, організаціями, установами будь-яких форм власності) коледж укладає договори на її проведення за встановленою формою.

     Практичне навчання у коледжі проводиться згідно з чинними навчальними планами та Положенням про практичну підготовку здобувачів освіти у Відокремленому структурному підрозділі «Кіцманський фаховий коледж Закладу вищої освіти «Подільський державний університет». Воно включає навчальну, технологічну та переддипломну практики.

    Відповідальність за організацію, проведення і контроль практичного навчання покладено на керівника навчального закладу.

     Загальну організацію, проведення і контроль за якістю практичного навчання у навчальному закладі здійснює завідуючий практикою.

      Керівниками практик здобувачів освіти є досвідчені викладачі спеціальних дисциплін.

Керівник практики від навчального закладу:

  • контролює перед початком практичного навчання підготовленість баз для її проведення;
  • забезпечує вжиття всіх організаційних заходів перед від’їздом здобувачів освіти на практику – інструктажі, порядок проходження практики та дотримання техніки безпеки, надання здобувачам освіти необхідних документів (направлення, програми, звіти-щоденники, календарний план, індивідуальні завдання, теми курсових і дипломних проектів та інше), перелік яких встановлює циклова комісія;
  • ознайомлює здобувачів освіти з процедурою звітності за практичне навчання – подання письмового звіту – щоденника, виконання кваліфікаційної роботи, оформлення індивідуального завдання.;
  • контролює забезпечення нормальних умов праці здобувачів освіти та проведення з ними обов’язкових інструктажів з охорони праці і техніки безпеки; виконання здобувачами освіти – практикантами правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • за результатами проходження здобувачами освіти практики збирає та перевіряє документи;
  • подає завідуючому практикою письмовий звіт про проведення практики.

Здобувачі освіти під час проходження практики зобов’язані:

  • до початку практики отримати від керівника консультації щодо оформлення всіх необхідних документів;
  • своєчасно прибути на базу практики;
  • в повному обсязі виконувати всі завдання, передбачені програмою практики;
  • вивчити і дотримуватись правил охорони праці та внутрішнього розпорядку;
  • нести відповідальність за виконану роботу;

У період проведення практик здобувачі освіти ведуть звіти-щоденники, в яких кожен день записують перелік основних робіт, які виконують, дають опис технологічних процесів, організації робіт на дільницях проходження практичного навчання. Звіт-щоденник повинен містити відомості про виконання здобувачем освіти усіх розділів програми практики та індивідуального завдання, висновки і пропозиції, список використаної літератури  та ін. Оформляють звіти-щоденники за вимогами, які встановлює навчальний заклад.

Встановлення та відновлення меж землеволодінь

 

 

Ознайомлювальна навчальна практика з спеціальності   201 «Агрономія» ОПП «Виробництво і переробка продукції рослинництва»

 

 

Проходження здобувачами освіти спеціальності «Геодезія та землеустрій» технологічної практики на підприємствах землевпорядного профілю

 

 

Практика – перша сходинка до професіоналізму

 

 

Практичному навчанню – особлива увага

 

 

Виїзне практичне заняття  «Вивчення  будови зернозбирального комбайна»

 

 

Навчальна практика з геодезії «Геометричне нівелювання»

 

 

Майбутні  правники відвідали судове засідання в суді

 

 

Практика майбутніх правників – основа компетентної юридичної діяльності

 

 

Практика в бюро правовї допомоги

 

 

Базисний розсадник Кіцманського лісництва в селищі Оршівці

 

 

Зустріч здобувачів освіти з працівниками Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

 

 

Зустріч здобувачів освіти з працівниками Державної податкової інспекції

 

 

Навчальна практика з «Бухгалтерського обліку»

 

 

 

Теорія добре – а практика зробить з вас професіоналів

 

 

Геоматика – майбутнє землеустрою

 

 

 

Навчальна практика з дисципліни «Епізоотологія з мікробіологією»

 

 

Ветеринарно-санітарна експертиза у державних лабораторіях ринку

 

 

Сучасні геодезичні прилади – майбутнє геодезії та землеустрою

 

 

 

Навчальна практика з дисципліни «Хірургія ветеринарної медицини»

 

 

Теорію втілюємо в життя

 

 

Вивчення сівалок просапних культур

 

 

Навчальна практика студентів спеціальності 201 «Агрономія» ОПП «Виробництво та переробка продукції рослинництва» та «Організація і технологія ведення фермерського господарства»

 

 

Ознайомлювальна практика

 

 

Практика-основа підготовки майбутніх юристів

 

 

Теорія та практика майбутніх правників – основа компетентної юридичної діяльності

 

 

Поєднання теорії з практикою