Практичний психолог Кіцманського технікуму Подільського ДАТУ Худик Людмила Степанівна 20 квітня 2016р. була учасником обласного методичного об’єднання практичних психологів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації яке проводилося на базі Вашковецького медичного коледжу БДМУ на тему: «Психологічні стратегії формування позитивного мікроклімату для всіх учасників навчально–виховного процесу». З вітальним словом виступив Сащук Микола Миколайович, директор Вашковецького медичного коледжу, ознайомивши присутніх з історією коледжу, рідного міста, видатними людьми, які прославляли та прославляють наш край. Після вітальних слів керівника навчального закладу, присутні могли потішити душу виступом учасників художньої самодіяльності. У виконанні студентки І курсу прозвучала славетна «Черемшина». І не дивно, адже Вашківці є колискою цього твору. Розвеселив своїм танцем колектив «Васко» (керівник Орест Сірецький). Мелодійним співом зачарувала вокальна група «Рута» (керівник Орися Сірецька). Стрепенула душу інсценізація твору Спиридона Черкасенка «Як Тарас ходив до залізних стовпів» у виконанні студентів: Шатрука Любомира, Єленюк Тетяни (керівник О. Д. Понич). Основна частина засідання розпочалася з вступного слова керівника методичного об’єднання психологів Губчин Олександри Ярославівни. Далі Крамар Л.В., психолог Вашковецького медичного коледжу, ознайомила з результатами дослідницької роботи на тему: «Порівняльна характеристика дослідження педагогічного та студентського колективів». Сергій Л.О., практичний психолог Чернівецького індустріального коледжу, виступила з доповіддю на тему: «Шляхи створення сприятливого психологічного клімату у студентській групі», поділилась власним досвідом. Практичний психолог Вашковецького медичного коледжу Чернишова Н.А. провела практикум: «Психологічний клімат у колективі», та релаксаційний комплекс для зняття емоційної напруги та посилення психологічної єдності колективу. Учасники методоб’єднання відвідали музей відомого художника Г. Гараса та збагатилися знаннями про творчий шлях митця, а також помилувалися чудовими творіннями його рук. Засідання відбулося у дружній, товариській атмосфері. Його учасники дійшли висновку, що сприятливий психологічний клімат і гармонійний розвиток особистості – це тісно пов’язані між собою поняття, формування сприятливого психологічного клімату в колективі – справа непроста, проте доступна для тих педагогів, які бажають докласти до цього зусилля. Зрештою чим краще сформований психологічний клімат у колективі, тим яскравішими є його окремі особистості.