30 листопада у Державному вищому навчальному закладі «Чернівецький коледж дизайну та економіки» відбулося засідання обласного методичного об’єднання викладачів географії вищих навчальних закладів I–II рівнів акредитації Чернівецької області на тему «Науковий підхід при викладанні географії у ВНЗ I–II рівнів акредитації».
Відкрила засідання керівник методичного об’єднання викладачів географії Ірина Георгіївна Божко, яка наголосила на тому, що основним завданням даної навчальної дисципліни є формування у студентів цілісного уявлення про Землю як єдину систему, в якій розвивається суспільство. Також керівник запропонувала викладачам географії взяти участь у написанні спільного посібника, в якому кожний викладач географії може ділитися власним педагогічним досвідом з колегами.
Далі, методист навчально-методичного центру Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Віталій Михайлович Рибчинський звернув увагу на те, що науковий підхід передбачає розвиток географічної компетентності студентської молоді, а також – можливість самостійного вирішення тематичної проблемно-наукової ситуації.
Викладач географії Чернівецького коледжу дизайну та економіки, кандидат географічних наук Іван Іванович Костащук представив усім присутнім доповідь-презентацію на тему: «Особливості впровадження наукового підходу при викладанні географії у ВНЗ I–II рівнів акредитації». Присутні викладачі взяли активну участь в обговоренні даної доповіді.
Також, Іван Іванович на базі групи 1–072 спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» провів показове заняття на тему «Країни Азії», в якому використав окремі інтерактивні методи навчання, зокрема у формі роботи в групах, фотовікторини тощо.
Крім того, викладач Іван Іванович Костащук запросив колег із коледжів і технікумів нашої області взяти участь у майстер-класі «Інноваційні технології викладання географії: за і проти». Учасники заходу розподілися на чотири команди і отримали завдання у «чарівних наукових конвертах». Далі, всі присутні на основі власного педагогічного досвіду обґрунтували як позитивні, так і негативні наслідки впровадження нестандартних типів занять, інформаційно-комунікаційних технологій, інтерактивних методів навчання та науково-дослідницької роботи.
Завершилося засідання обласного методичного об’єднання жвавим обговоренням у формі круглого столу.