Моніторинг якості освіти та освітньої діяльності – це система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти та освітньої діяльності у Коледжі, встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.

       Мета моніторингу полягає в отриманні об’єктивної інформації та прийнятті ефективних управлінських рішень щодо підвищення якості освіти та освітньої діяльності Коледжу, її відповідальності суспільним вимогам і потребам споживачів (замовників) освітніх послуг на основі неперервного системного дослідження процесу і результатів навчання здобувачів освіти, виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності заявленим цілям, оцінювання ступеня і причин відхилень від цілей.

      Завданнями моніторингу є:

  • забезпечення функціонування компонентів внутрішньої системи;
  • дослідження динаміки та аналіз основних показників якості освіти та освітньої діяльності у Коледжі та факторів ризику її забезпечення; забезпечення умов щодо отримання об’єктивних даних про стан освітньої системи;
  • кількісно-якісний порівняльний аналізпоказників якості освіти та освітньої діяльності й прогнозування на даному підгрунті тенденцій подальшого розвитку;
  • визначення відповідності результатів моніторингових досліджень у Коледжі стандартам якості фахової передвищої освіти й освітньої діяльності, запитам стейкхолдерів;
  • розроблення обгрунтованих рекомендацій і системи інформування для прийняття ефективних управлінських рішень щодо вдосконалення освітнього процесу та підвищення якості освіти у Коледжі, у т.ч. вирішення завдань щодо вибудовування інформаційної системи моніторингу.

       Ефективність моніторингу і реалізації його функцій та задач забезпечується дотриманням таких принципів його реалізації:

  • систематичності та системності;
  • доцільності;
  • прозорості моніторингових процедур та відкритості;
  • безпеки персональних даних;
  • об’єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;
  • відповідального ставлення до своєї діяльності суб’єктів, які беруть участь у підготовці та проведенні моніторингу.