Гурткова робота є найбільш масовою формою науково-дослідної роботи здобувачів освіти та найпоширенішою формою позааудиторної роботи. Тематика гурткових занять підпорядкована навчальному матеріалу та відповідає інтересам здобувачів освіти. На заняттях гуртка здобувачі освіти удосконалюють свої знання, уміння і навички, переконуються в практичному значенні їх в майбутній професії, дістають нову цікаву інформацію, з користю проводять свій вільний час. Гурток готує здобувачів освіти до самопізнання, самоутвердження і самовираження.
Метою гурткової роботи є:
розширення і поглиблення бази знань; розвиток пізнавальних інтересів і творчих здібностей; формування практичних умінь і навичок.
До завдань гурткової роботи відносять:
створення умов для творчого розвитку та самовираження здобувачів освіти; організація змістовного дозвілля здобувачів освіти; впровадження інноваційних форм і методів навчання та виховання; створення системи роботи з обдарованими здобувачами освіти; задоволення потреб молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей.
Гурткова робота розвиває пам’ять, мислення, допитливість; формує навички практичного застосування знань, навички зв’язано викладати думку; створює основи безперервної освіти, закладає фундамент для майбутньої діяльності.
Гурток є найпершим кроком у науково-дослідній роботі здобувачів освіти. Він розвиває правильний світогляд, творче мислення, спостережливість, професіональний інтерес до праці, сприяє формуванню відповідних навичок зі спеціальності, активізує пізнавальну діяльність, уміння застосовувати свої знання на практиці, прищеплює любов до професії, дає змогу здобувачам освіти збагачувати програмний матеріал, розширювати пізнання із дисциплін, виявляти інтерес.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |