Метою гурткової роботи є розвиток пам’яті, мислення, допитливості; формування навичкок практичного застосування знань, навичок зв’язано викладати думку; створювати основи безперервної освіти, закладати фундамент для майбутньої спеціалізації, враховуючи перспективи розвитку сучасної науки, техніки, економіки.
При його організації дотримуються такі вимоги:
- творчий підхід;
- розвиток наукового мислення, розширення кругозору та ерудиції;
- надання здобувачам освіти поглиблених знань з новітніх технологій;
- стимулювання інтересу до професійного самовдосконалення.
Основні завдання гуртка:
- забезпечення активної участі здобувачів освіти у проведенні конференцій, конкурсів на кращу роботу, семінарів;
- формування в здобувачів освіти інтересу до творчості, навчання методиці й способам самостійного вирішування завдань в різних галузях й одержання навичок роботи в колективах;
- сприяння поглибленому вивченню навчального матеріалу відповідної дисципліни;
- виявлення найбільш обдарованих і талановитих здобувачів освіти, використання їх творчого й інтелектуального потенціалу для вирішення актуальних завдань підвищення ефективності навчального процесу;
- допомога здобувачам освіти у оволодінні методикою й навичками проведення самостійних робіт і розробки деяких проблем;
Основні форми науково-дослідницької роботи гуртка здобувачів освіти:
– проведення екскурсій з метою вивчення досвіду роботи підприємств і організацій;
– виконання індивідуальних завдань в період навчальної практики;
– підготовка наукових доповідей, повідомлень і рефератів з актуальних питань, виступ з ними на засіданнях гуртка, семінарах і конференціях;
– участь в конкурсах на кращі роботи.
В діяльності гуртка використовуються інформаційно-пошукові, проблемні та професійно-орієнтовані завдання, які дозволяють підвищити інтерес здобувачів освіти до обраної професії, активізувати і закріпити теоретичні знання і практичні навички, підвищити їх професійну підготовку, навчити роботі з інформацією.
Основні завдання гурткової роботи передбачають формування таких компетентностей:
пізнавальної: оволодіння основним термінологічним апаратом, поглибленння знань з теоретичних основ рослинництва, ознайомлення з сучасними технологіями вирощування польових культур, з основами дослідницької діяльності;
практичної: розвиток вміння реалізовувати теоретичні знання на практиці, формування навички вирощування польових культур; постановки лабораторних та проведення польових дослідів, ведення фенологічних спостережень та польового щоденника, уміння обирати потрібні джерела інформації та користуватись ними;
творчої: розвиток творчої ініціативи, формування творчих здібностей, потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні; розвиток спостережливості, уваги, формування досвіду проектної та дослідницької діяльності;
соціальної: розуміння принципів збалансованого розвитку, усвідомлення важливого значення рослинництва в забезпеченні продовольчої безпеки України; формування екологічної культури та мотивації на здоровий спосіб життя, свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих, потреби у професійному самовизначенні, самоосвіті та саморозвитку, готовності до безперервної освіти, виховання культури праці; розвиток підприємливості, позитивних якостей емоційно-вольової сфери: працелюбства, наполегливості, самостійності, відповідальності, доброзичливості, поваги до людей; навички міжособистісної взаємодії, здатності працювати в команді.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |