В рамках декади економічних дисциплін викладачами циклової комісії проведено багато заходів.
Зокрема, викладачем Снятинчук Н.М., проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Бухгалтерський облік» на тему «Рахунки бухгалтерського обліку та подвійний запис».
Змістовним, потрібним, методично грамотним був виступ викладача Король Л.І., котра презентувала електронний підручник з дисципліни «Фінанси підприємств». Поради викладача колегам були дуже корисними.
Згідно плану декади економічних дисциплін відбулося засідання «круглого столу» на тему «Методичні рекомендації з підготовки студентів щодо проходження он-лайн тестування з дисциплін для спеціальностей «Бухгалтерський облік» та «Організація виробництва»». Викладач Савчук І.І. у доступній формі надала поради студентам щодо вивчення тестів. Члени циклової комісії обговорили та відмітили значущість даних настанов.
Велику зацікавленість студентів викликала олімпіада з економічних дисциплін спеціальності «Організація виробництва». Студенти отримали гідні результати та були відзначені грамотами дирекції технікуму. Найкращі результати у студенток гр. ОВ-41 Пітик Марини та Марусяк Яни.
Рівень підготовки фахівців значною мірою формується на практичних заняттях. Студенти спеціальності «Бухгалтерський облік» мають змогу отримати певні уміння та навики, використовуючи, сформовані згідно тем, завдання у робочих зошитах. Викладач Біляр Ю.В. презентувала методичні розробки «Дидактичне та методичне забезпечення практичних занять з дисциплін «Економіка підприємства» та «Планування та організація діяльності підприємства»». Викладачі циклової комісії оцінили напрацювання і рекомендували до використання.
Студенти групи БО-31 спеціальності «Бухгалтерський облік» відвідали Чернівецький музично-драматичний театр ім. О.Кобилянської. Комедія «Запечатаний двірник» всім сподобалась і запам’яталась.
Батьківські збори у групах завжди стимулюють студентів до навчання та дисципліни. Зустріч батьків з викладачами пройшли у всіх групах відділення.
На розширеному засіданні циклової комісії економічних дисциплін викладачі проаналізували роботу, вклад кожного студента, результативність діяльності, ефективність проведених заходів.