Упорядкуйте робоче місце — нехай ніщо не відволікає вашу увагу.
Підготуйтеся до сприйняття матеріалу, сядьте у зручну позу. Пам’ятайте: коли розслаблене тіло, розслаблена й увага.
Обміркуйте тему лекції.
Зверніть увагу на інтонацію подання матеріалу викладачем, стежте за повторами з його розповіді — так викладач виділяє основні думки.
Намагайтеся уявити те, що почули.
Зіставте почуте із засвоєними знаннями.
Обов’язково намагайтеся виділити основні думки, засади.
Найкращий спосіб зберегти інформацію — записати її.
Вчимося вести записи з голосу. Не починайте записувати матеріал з перших слів викладача, спочатку вислухайте думку до кінця та зрозумійте її.
Починайте запис від того моменту, коли викладач закінчує виклад однієї думки й починає її коментувати.
Не намагайтеся записати матеріал дослівно (при цьому губиться основна думка, такий запис робити важко); відкидайте другорядні слова, без яких головна думка матеріалу не змінюється.
Скорочуйте слова, деякі можна замінити опорними значками, умовними позначеннями. Після скорочення залишайте місце, щоб закінчити запис удома.
Намагайтеся писати швидко.
Якщо в лекції є незрозумілі місця — залиште місце в зошиті, після заняття запитайте у викладача й запишіть.
Виконуйте загальні правила ведення конспекту.
Вчимося записувати лекції
Розробити систему символів і зрозумілих вам скорочень. Усі символи з розшифровкою запишіть на зворотному боці обкладинки зошита.