Гурток “Юний математик”

      Отримання якісної освіти є однією з найважливіших гарантій реалізації громадянами їх інтелектуального потенціалу, вирішальним фактором утвердження соціальної справедливості та політичної стабільності.

      Математика – це потужний фактор інтелектуального розвитку особистості. Саме точні науки сприяють формуванню пізнавальних та творчих здібностей.

      Метою програми гуртка є:

  • формування навчальних компетентностей особистості засобами математики;
  • активізація розвитку пізнавальних здібностей здобувачів освіти;
  • залучення здобувачів освіти до участі в олімпіадах, конкурсах, конференціях з математики;
  • розвиток якостей творчої особистості, як пізнавальна активність, прагнення до досягнення мети, самостійна творчість;
  • підготовка здобувачів освіти до творчої діяльності, проведення математичних досліджень.

     

Основні завдання математичного гуртка:

  1. Формування та розвиток інтересу до предмету «Математика».
  2. Виявлення та розвиток потенційних та творчих здібностей здобувачів освіти.
  3. Створення сприятливих умов для самовираження здобувачів освіти в різних видах діяльності, в тому числі і навчально-творчій та дослідницькій.
  4. Розвиток і тренінг логічного та творчого мислення, просторової уяви.
  5. Розширення обсягу знань вихованців гуртка за рахунок залучення додаткових теоретичних фактів;
  6. Формування і розвиток розумових операцій: аналізу і синтезу, порівнянь, аналогій, класифікацій, узагальнень.
  7. Розвиток таких якостей творчої особистості, як пізнавальної активності, посидючості, завзятості у досягненні мети.
  8. Активізація розумової діяльності здобувачів освіти, стимулювання інтересу до математики через розв’язування задач, що вимагають застосування нетривіальних ідей, пошуку різноманітних способів розв’язування задач, а також за допомогою цікавих задач, головоломок, софізмів, парадоксів, жартів, ігр, тощо.

Основні види діяльності здобувачів освіти на гуртковому занятті:

  • Підготовка обдарованої молоді до участі у внутріколеджівських, обласних та Всеукраїнських студентських математичних змаганнях: олімпіадах, конкурсах.
  • Розв’язування задач підвищеної трудності по темах програмного матеріалу.
  • Розв’язування цікавих задач, задач – жартів та задач на кмітливість.
  • Розв’язування головоломок, парадоксів і софізмів, кросвордів.
  • Підготовка студентів до участі в конференціях, написання науково-пошукових робіт.
  • Проведення віртуальних екскурсій, бесід, перегляд цікавих математичних відеофільмів, створення презентацій.

      Отже, гурткова робота сприяє поглибленню знань, прищепленню навичок застосовувати ці знання на практиці, вихованню моральних якостей: волі, наполегливості, критичного ставлення до виконаної роботи, а також розвиває інтерес до вивчення предмету.

 
     

 

 

 

План роботи гуртка
(завантажити)

 

Діяльність гуртка

Організаційне засідання гуртка