Останнім часом все частіше можна почути нарікання від педагогів та батьків, що діти не мають інтересу до читання. Чому так відбувається, причин можна назвати багато: захоплення Інтернетом, комп’ютерними іграми, або ж просто лінь. Тому перед викладачем-словесником стоїть питання – як зацікавити своїх вихованців, прищепити їм любов до книжки, збудити емоції, надихнути. Адже твори світової класики – це невичерпне джерело людського досвіду, а літературні герої є зразком для наслідування. Читання відомих літературних творів розширює кругозір людини, збагачує словниковий запас, виховує критичне мислення, розвиває фантазію, креативність. За книжкою можна змістовно і з користю провести вільний час.
Предмет «Зарубіжна література» вивчається у нашому навчальному закладі протягом першого року навчання і охоплює програму 10-11 класів. Твори є досить складними, такими ж, як і ХХ-ХХІ століття, у період яких вони написані. Тому, щоб зробити навчання цікавішим, а одночасно й перевірити знання студентів, був проведений конкурс «Ми – літературно освічені люди». У ньому брали участь чотири команди: «Іскра літератури» (В-11), «Чорне і біле» (В-12), «Ерудит» (МБО-11) та «Оптимісти» (ТЗП-11). Студенти повинні були представити свою команду та озвучити свій девіз, взявши афоризми одного з відомих літераторів і аргументувати свій вибір, швидко і правильно відповідати на задані питання. Далі учасники продемонстрували свої ораторські вміння і прочитати напам’ять вірш на мові оригіналу – англійською, французькою, німецькою. Також студенти мали вгадати за описом літературного персонажа та літературну пару. На завершення команди ставили питання своїм суперникам.
Гра проходила дуже динамічно і цікаво. Найкращі знання показала команда «Оптимісти» (ТЗП-11), другими були учасники команди «Ерудит» (МБО-11). Команди були нагороджені дипломами за участь у конкурсі, а учасники команди-переможця отримали у подарунок твори світової класики.