Прийоми покращення дисципліни на занятті

Фокусування.

Техніка фокусування передбачає концентрацію уваги слухачів до того, як розпочнеться лекція.


• Пряма настанова. Техніка прямої настанови передбачає на початку кожного заняття повідомлення студентам плану заняття з визначенням часу на виконання окремих завдань.
• Контроль.
• Моделювання. Ввічливі, терплячі та організовані викладачі показують приклад своєю поведінкою.
• Невербальні сигнали ( вираз обличчя, поза, жести тощо). Ретельно підберіть типи невербальних сигналів для використання на занятті. Поясніть студентам, що ви хочете від них, коли використовуєте ці сигнали.
• Стверджувальна дисципліна. Студентам презентуються чіткі правила, на необхідності виконання яких постійно наголошується.
• «Я – повідомлення».
• Позитивна дисципліна. Говоріть студентам, як потрібно поводитися, замість того, щоб перераховувати речі, які вони не повинні робити.
• І ще…визнайте, що систематична погана поведінка студентів часто є сигналом, що їм нецікаво або не вистачає уваги з боку оточення.
• Будьте терплячі. Щоб вирішити проблеми з дисципліною, якщо вони є, необхідний певний час.