
Однією з основних умов якісної освіти є створення індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти, яка дозволяє обирати форми, методи і засоби навчання, освітні програми та компоненти відповідно до власних потреб та інтересів.
Реалізація індивідуальної траєкторії здійснюється через складання Індивідуального навчального плану здобувача освіти, де зазначаються обрані дисципліни, порядок їх вивчення, обсяги навчального навантаження та передбачені форми підсумкового контролю.
Формування вибіркових освітніх компонентів у Відокремленому структурному підрозділі «Кіцманський фаховий коледж» Закладу вищої освіти «Подільський державний університет» здійснюється на основі положення про порядок вибору навчальних дисциплін здобувачами освіти.
Щоб забезпечити свідомий вибір дисциплін, викладачі коледжу організували презентацію вибіркових освітніх компонентів, передбачених освітньо-професійною програмою «Виробництво і переробка продукції рослинництва».
Під час зустрічей здобувачам освіти докладно представили зміст кожного освітнього компонента, окреслили його цілі та перспективи практичного застосування у професійній діяльності.
Після ознайомлення з інформацією кожен здобувач освіти мав можливість самостійно обрати освітні компоненти, які найбільше відповідають його професійним планам та особистим інтересам.