Гурток “Горизонт”

Гурток створений для здобувачів фахової передвищої освіти за освітньою програмою «Геодезія та землеустрій».

При його організації дотримуються такі вимоги:

  • творчий підхід;
  • планомірність досліджень;
  • прикладний характер досліджень;
  • практичність;
  • індивідуальність окремих завдань та гурткових досліджень.

      Під час роботи гуртка «Горизонт» ми прагнемо підвищити рівень засвоєння освітніх компонентів, що формують спеціальні  компетентності. Особливу увагу приділяємо освітнім компонентам за вибором здобувачів освіти.

Мета роботи  гуртка:

  • ознайомлення учасників із сучасними технологіями, що застосовуються у землеустрої та інших галузях;
  • вивчення нововведень до земельного законодавства та навчання застосовувати його на практиці;
  • практичне використання геодезичних та аерофотографічних приладів;
  • ознайомлення з технологіями проведення землевпорядних робіт;
  • набуття навиків використання програм AutoCad, Digitals.

Реалізація програми гуртка сприяє вирішенню наступних завдань:

  • поглибленню та розширенню знань здобувачів освіти про будову, властивості, застосування сучасних геодезичних приладів;
  • розвитку пізнавального інтересу до компонентів освітньої професійної програми;
  • розвитку екологічної культури здобувачів освіти, відповідального

ставлення до землі як основного національного багатства  та складової частини навколишнього середовища;

  • розвитку пізнавальних інтересів та творчих здібностей ;
  • підвищення інформаційної та комунікативної компетентностей здобувачів освіти;
  • навчання вмінь застосовування набутих знань у  практичній діяльності;
  • розвитку навичок виконання землеустрійних досліджень, самостійності, працелюбства, творчого підходу.

Робота  гуртка  базується на :

  • особистісно-орієнтованому навчанні та вихованні;
  • раціональному використанні здобувачами освіти вільного часу;
  • розвитку міжпредметних зв’язків у межах освітньо-професійної програми та  інших освітніх програм;
  • системності та послідовності у вивченні навчального матеріалу.

Беручи участь у роботі гуртка  здобувачі освіти навчаються:

 –       системно мислити;

 –       працювати у мережі Інтернет;

 –     працювати з сучасними геодезичними приладами та прикладними комп’ютерними програмами.

    Обов’язковим є диференційований підхід до кожного гуртківця, який залежить від його вподобань та набутих компетенцій.

     Реалізація програми  гуртка  «Горизонт» сприяє підвищенню інтересу до компонентів освітньо-професійної програми та розвитку внутрішньої мотивації вчення.

      В діяльності гуртка використовуються інформаційно-пошукові, проблемні та професійно орієнтовані завдання, які дозволяють підвищити інтерес  здобувачів освіти до обраної професії, активізувати і закріпити теоретичні знання і практичні навички. А розвиток комунікативної компетенції,   підвищить відповідальність гуртківців за формування міжособистісних зв’язків у колективі.