Формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти в межах ОПП «Організація і технологія ведення фермерського господарства»

     Важливою складовою освітнього процесу є створення індивідуальної освітньої траєкторії для кожного здобувача освіти. Це забезпечується можливістю самостійного вибору видів і форм здобуття освіти, освітньої програми, навчальних дисциплін, а також методів і засобів навчання.

      Індивідуальна освітня траєкторія закріплюється через Індивідуальний навчальний план здобувача освіти, у якому визначено перелік навчальних дисциплін, їх послідовність вивчення, обсяги навчального навантаження відповідно до всіх видів діяльності та форми підсумкового контролю знань.

      Процедура формування вибіркових освітніх компонентів організована відповідно до вимог Положення про порядок та умови вибору навчальних дисциплін у Відокремленому структурному підрозділі «Кіцманський фаховий коледж» Закладу вищої освіти «Подільський державний університет».

       Для того щоб допомогти здобувачам освіти обрати найбільш відповідні до їхніх потреб освітні компоненти, викладачі коледжу провели ознайомлення з вибірковими дисциплінами освітньо-професійної програми «Організація і технологія ведення фермерського господарства».

      Під час презентацій викладачі докладно пояснили зміст вибіркових компонентів, розкрили їх цілі та можливості практичного застосування. Ознайомившись із запропонованим каталогом, здобувачі освіти отримали право обрати ті навчальні дисципліни, які найбільше відповідають їхнім професійним інтересам і прагненням.