Слово до слова — зложиться мова

     11 квітня у групі В-11 викладачем української мови та літератури Оксаною Томаш було проведено відкрите онлайн-заняття «Дієслово як частина мови. Систематизація та удосконалення вивченого про дієслово»

       Викладачка поставила за мету поглибити й удосконалити знання здобувачів освіти з теми «Дієслово»; навчити знаходити лексичні помилки у вживанні дієслів, збагачувати словниковий запас.

     Оксана Василівна скористалася найрізноманітнішими засобами та методами навчання: бесідою, розповіддю, поясненням, демонстрацією, флеш-картками, виконанням тестових завдань та інтерактивних вправ, переглядом навчальних відеофільмів.

     Удосконалення теми «Дієслово» складалася з кількох цікавих видів.

     У «Лінгвістичній розминці» здобувачі освіти усно відповідали на запитання.

     Наступний вид – робота у платформі Classtime, яка збагатила заняття миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усієї групи студентів у живому часі.

     У третьому завданні потрібно було виписати із запропонованих слів усі форми дієслова, підкреслити перші букви кожного дієслова й скласти з них продовження висловлювання римського філософа Луція Аннея Сенеки «Найсильніший той, хто…»

      Щоб правильно визначити дієвідміни і відтворити закінчення дієслів, четвертою запропоновано інтерактивну вправу сервісу LearningApps.org

https://learningapps.org/create?new=71&from=pbykv3kfn25

      Наступний етап – «Знайди помилку». Необхідно було записані слова із помилками переписати правильно і пояснити орфограми.

     У шостому завданні «Наказую!!!» викладачка скористалася сайтом «Тренажер з правопису української мови», у якому  запропонувала удосконалити знання та навички з підтеми «Наказовий спосіб дієслова».

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/verb_imperative_way.html

       Останнім етапом роботи був перегляд відеофільму «Лексичні помилки у вживанні дієслів» на Ютуб-каналі, де пропонуються відеокартки, на одному зображенні яких словосполучення написане неправильно і коли продовжувати перегляд, можна перевірити себе у правильному слововживанні. Якщо потрібно – то один чи кілька разів повернутися, аби ще краще спрацювала зорова пам’ять!  

https://youtu.be/_NLDdfFecYU?si=zuSBa2R_mlZUHOcg

       Закріпити свої успіхи можна було інтерактивними вправами сервісу LearningApps.org:

https://learningapps.org/display?v=pmrxkrevj25

https://learningapps.org/display?v=p79tbdr0k25

https://learningapps.org/display?v=pj3tw945a25

https://learningapps.org/display?v=pgp8rucz525

https://learningapps.org/display?v=pm438k63t25

       Протягом заняття здобувачі освіти мали можливість за допомогою «Листа самооцінювання» виставляти собі бали за кожен вид роботи.

       За успіхами і невдачами здобувачів освіти пильно спостерігати гості: заступниця директора з навчальної роботи Світлана Слободян, завідувач відділення Анатолій Косменко, голова циклової комісії гуманітарних дисциплін Мар’яна Карасьова, куратор групи Іван Ласкович, викладачка української мови та літератури Яна Козак.