Гурток “Юний дослідник”

     Для підготовки компетентного і конкурентноспроможного фахівця викладачу допомагає гурткова робота, яка стає продовженням навчального процесу і спрямована на поглиблення теоретичних знань та набуття і закріплення практичних навичок.

При організації гуртка дотримуються таких вимог:

  • творчий підхід;
  • планомірність досліджень;
  • прикладний характер досліджень;
  • практичність;
  • індивідуальність окремих завдань та гурткових досліджень.

      Під час роботи гуртка «Юний дослідник» ми прагнемо підвищити рівень засвоєння освітніх компонентів, що формують спеціальні  компетентності. Особливу увагу приділяємо освітнім компонентам за вибором здобувачів освіти.

Мета роботи  гуртка:

  • виховувати любов до природи, навчати здобувачів освіти розуміти і знати природу;
  • розвивати інтерес до дослідницької діяльності;
  • сприяти естетичному вихованню здобувачів освіти, формувати в них екологічну культуру;
  • надати та розширити знання про компоненти природи і деякі процеси, що відбуваються в ній, про зміни, спричинені діяльністю людини, про особливості охорони природних ресурсів.

 Реалізація програми гуртка сприяє вирішенню наступних завдань:

  • поглибленню та розширенню знань здобувачів освіти з біології та екології;
  • розвитку пізнавального інтересу до природничих наук;
  • розвитку екологічної культури здобувачів освіти;
  • розвитку пізнавальних інтересів та творчих здібностей;
  • підвищення інформаційної та комунікативної компетентностей здобувачів освіти;
  • навчання вмінь застосовування набутих знань у  практичній діяльності;
  • розвитку умінь працювати з науково-методичною літературою, порівнювати, виділяти головне, узагальнювати, систематизувати матеріал.

Робота гуртка охоплює різноманітні напрямки:

  • пошук джерел та обмін інформацією екологічного спрямування;
  • питання енергозбереження;
  • участь у різних природоохоронних заходах коледжу;
  • підготовка проектів і читання доповідей на екологічну тематику;
  • перегляд наукових фільмів на біологічну тематику;
  • випуск стінної газети;
  • екскурсії.

       Реалізація програми  гуртка  «Юний дослідник» сприяє підвищенню інтересу до компонентів освітньо-професійної програми та розвитку внутрішньої мотивації вчення. 

      В діяльності гуртка використовуються інформаційно-пошукові, проблемні та професіно орієнтовані завдання, які дозволяють підвищити інтерес здобувачів освіти до обраної професії, активізувати і закріпити теоретичні знання і практичні навики, підвищити їх професійну підготову, навчити роботі з інформацією.