Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає…» Вийти із зони комфорту, щоб своєчасно оцінити ситуацію, в якій опиняєшся, і почати діяти, приймаючи виклики сьогодення. У цьому полягає основна місія сучасного викладача будь-якої дисципліни, а філолога й поготів.
28 листопада на базі Коледжу Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відбулося засідання обласного методичного об’єднання викладачів української мови та літератури закладів фахової передвищої освіти Чернівецької області. «Удосконалення професійної компетентності викладача-філолога: виклики сьогодення» – такою була тема засідання, проведеного у формі семінару-практикуму.
Микола Семенюк, методист Ради директорів, представив новообраного керівника об’єднання, к.ф.н. Ларису Сивак, яка окреслила пріоритетні завдання, напрямки роботи та проблеми, що потребують вирішення.
Про імплементацію нової редакції українського правопису, терміни та етапи впровадження його змін в освітній процес, застосовування норм та правил нової редакції в усіх сферах суспільного життя розповів Мар’ян Скаб, д. філ. н, проф., завідувач кафедри історії та культури української мови Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
У роботі методичного об’єднання взяла участь Євгенія Квітень, завідувач науково-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, яка поділилася цінним досвідом та методичними розробками щодо підготовки до ЗНО з української мови та літератури.
Галина Руда, к. психол. н., заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин, продемонструвала фрагмент тренінгового заняття «Технологія коучингу у формуванні мотивації професійного зростання педагога». Викладачі Коледжу ЧНУ імені Юрія Федьковича презентували свої методичні напрацювання та педагогічні ідеї.
Учасників семінару-практикуму об’єднала ідея формування компетентного, конкурентоспроможного фахівця, самодостатньої особистості з розвиненими комунікативними навичками. Викладачі з ентузіазмом підтримали завдання нового очільника, серед яких слід виокремити забезпечення якісної підготовки до ДПА у формі ЗНО, розвиток творчих зв’язків та створення умов для співпраці філологів коледжів області, впровадження компетентнісного підходу у вивченні української мови та літератури.
Засідання відвідали філологи Кіцманського коледжу Стасюк С.В. і Томаш О.В.